cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048
نیاوران

همه چیز در مورد باربری و اتوبار در نیاوران

باربری نیاوران یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده و از آنجایی که نیاوران جز مناطق 1 تهران میباشد، باربری در نیاوران و خدمات اتوبار این ناحیه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی باربری محدوده نیاوران جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان اتوبار نیاوران را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم.

 

فهرست مطالب اتوبار نیاوران

 

باربری منطقه نیاوران

باربری در نیاوران

خدمات باربری نیاوران شامل خود منطقه و تمامی نواحی اطراف آن میباشد، از جمله خیابان پورابتهاج، شهک قائم، بلوار اوشان و سایر مناطق. توجه فرمایید از آنجایی دسترسی هرکدام از محله و خیابان ها متفاوت میباشد بدین منظور جهت همانگی باربری تهران نیاوران با مجموعه ما تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

در حال حاضر سابقه مجموعه ما برای اتوبار نیاوران و باربری در نیاوران به مدت 9 سال میرسد که در عرصه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی این منطقه فعالیت میکند و از همین رو به دلیل سابقه بالای کارگران مجموعه برای این منطقه، باربری محدوده نیاوران به صورت اصولی و ایمن برای شما انجام خواهد شد.

 

خدمات بسته بندی باربری نیاوران

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری نیاوران در تهران کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به همراه باربری نیاوران درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت اتوبار در نیاوران انجام دهند.

 

شماره اتوبار نیاوران

 

کارگران باربری نیاوران

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در باربری محدوده نیاوران حفظ بنماییم. اگر هر شرکت باربری نیاوران بخواهد بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

اتوبار نیاوران در تهران

 

وسایل نقلیه باربری نیاوران در تهران

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- نیسان و وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری نیاوران یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

اتوبار محدوده نیاوران

 

هزینه باربری اتوبار نیاوران

توجه فرمایید که قیمت باربری نیاوران در تهران بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. بنابراین هر شرکت باربری نیاوران موظف است فقط بر طبق نرخ اتحادیه خدمات اتوبار نیاوران را ارائه دهد. قیمت های ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • نیسان و وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

باربری نیاوران نیسان و وانت

از آنجایی که سرویس نیسان و وانت این مجموعه بیشتر اوقات از قبل در حال کار میباشد به منظور دریافت سرویس باربری نیاوران نیسان بهتر است از قبل وقت رزرو نمایید، البته اگر تماس فوری داشته باشید ممکن است تایم ماشین ها آزاد باشد اما پیشنهاد میشود که از روز قبل جهت رزرو باربری نیاوران وانت یا نیسان تماس حاصل نمایید

 

هزینه باربری نیاوران وانت و نیسان

  • هزینه سرویس باربری نیاوران نیسان به ازای هر 2 ساعت 550 تومان
  • سرویس باربری نیاوران وانت به ازای هر 2 ساعت 450 میباشد.
  • هزینه کارگران باربری نیاوران نیسان نیز به ازای هر 2 ساعت 200 تومان میباشد

 

باربری های نیاوران

توجه داشته باشید که باربری های نیاوران جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده نیازمند ضمانت از سمت شرکت باربری نیاوران مورد نظر میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات باربری نیاوران از شرکت مربوطه اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

مشاوره و کارشناس باربری در نیاوران

شماره میتوانید با شماری گیری 09190690048 به کارشناس باربری نیاوران در تهران متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری نیاوران عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به اتوبار نیاوران را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری نیاوران

شماره های داخلی :

44296191 - 88410162 - 22855161

شماره همراه :

09190690048

شماره اتوبار نیاوران به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر تحت پوشش سرویس باربری نزدیک نیاوران هستید، باربری اصولی و اتوبار نیاوران را با رعایت اصول ایمنی انجام دهد.

سوالات متداول اتوبار نیاوران
برای اسباب کشی و باربری در نیاوران چه امکاناتی می‌توانم داشته باشم ؟

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود برای اتوبار در نیاوران، تعداد کارگران ، نوع وسیله نقلیه برای جابجایی اسباب ، درخواست بسته بندی و ساعت اسباب کشی را مشخص کرده تا توانسته باشید، ضرورت ها و نیازهای خود را با کارکنان باربری پاسارگاد در میان بگذارید.

امکانات و زمان کافی برای بسته بندی لوازم ندارم

از آنجایی که بسیاری از مردم برای باربری، به امکانات بسته بندی دسترسی ندارند و یا حتی حوصله و وقت این کار را ندارند، باربری پاسارگاد تصمیم گرفت که برای باربری نیاوران خدماتی را با عنوان بسته بندی معرفی نماید تا مشتریان ترسی از اسباب کشی نداشته باشند و کار را به خدمات باربری واگذار نمایند.

خدمات بسته بندی باربری اتوبار نیاوران به چه صورت می‌باشد ؟

کارکنان مجموعه ما با انواع کارتن‌ها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه می‌شوند و هر لوازمی از منزلتان که احتیاج به بسته بندی دارد را به صورت اصولی بسته بندی کرده تا دیگر نگران صدمه و آسیب رسیدن به اسباب خود در حین اتوبار در نیاوران را نداشته باشید.

آیا می‌توانم برای لوازم سنگین مانند گاوصندوق هم درخواست باربری داشته باشم ؟

یکی از تجربه ها و تسلطی که به مرور زمان برای کارکنان ما فراهم شده است، حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند گاوصندوق ، پیانو ، یخچال ساید بای ساید و ... بوده که می‌توانید برای اینگونه وسایل هم خدمات باربری نیاوران را از ما داشته باشید.

چگونه به باربری شما از لحاظ کیفیت و وضعیت کارگران اطمینان داشته باشم ؟

ما همواره بر این تاکید داریم که ادعای بهترین بودن در باربری نیاوران را نداریم و شعارهای تبلیغاتی و دروغین هم نمی‌دهیم اما همواره سعی کرده ایم در تیم باربری پاسارگاد افرادی را استخدام کنیم که از لحاظ اخلاقی و تسلط به کار در درجه بالایی قرار داشته باشند چراکه این مسئله کاری تیمی را تقویت و رضایت مشتری را کسب می‌نماید.

مهمترین اساس و باور شما در ارائه خدمات باربری چیست ؟

از نظر ما اخلاق مهمترین نکته وجودی هر کاری می‌باشد حتی حرفه ای ترین خدمات هم در هر زمینه ای بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد، ما همواره به کارکنان خود توصیه می‌کنیم که بهترین رفتار و خوش برخوردی را در طول اتوبار نیاوران به مشتریان عزیز نشان دهند چرا که همین رفتارها، دوستی ها و ارتباطات کاری را افزایش می‌دهد.

احتیاج به خدمات اتوبار نیاوران برای شرکت دارم

از دیگر خدمات ما ارائه باربری سریع و اصولی برای انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد و شما می‌توانید بدین منظور با باربری پاسارگاد تماس حاصل نموده تا اطلاعات تکمیلی در مورد باربری و اتوبار وسایل شرکت را با ما درمیان بگذارید.

آیا امکان درخواست باربری نیاوران در ساعات شب و نیمه شب هم وجود دارد؟

بله، باربری پاسارگاد خدمات باربری نیاوران در تهران را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد و بدین منظور بعضی از کارکنان ما مخصوص شیفت شب هستند تا آماده ارائه خدمات در ساعات شب و نیمه شب باشند.

برچسب‌ها :
منطقه 19
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد