cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048
شهرک باقری

باربری شهرک شهید باقری منطقه 22 تهران

شهرک باقری یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده که خدمات اتوبار خود را برای باربری شهرک شهید باقری و حوالی آن انجام میدهد. از آنجایی که محله منطقه 22 از مناطق مهم تهران میباشد مجموعه ما همه روزه در حال ارائه خدمات باربری شهرک باقری میباشد. ما برای رضایت بیشتر مشتریان خدمات باربری را به صورت شبانه روزی و همراه با خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه ارائه میدهیم.

 

باربری شهرک شهید باقری

 

خدمات بسته بندی برای باربری شهرک باقری

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری شهرک شهید باقری کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را برای باربری شهرک باقری ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت باربری انجام دهند.

 

کارگران باربری شهرک شهید باقری

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در باربری شهرک باقری حفظ بنماییم. اگر هر شرکت باربری بخواهد بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

وسایل نقلیه باربری شهرک شهید باقری

وسایل نقلیه 3 دسته میباشند :

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری شهرک شهید باقری یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

هزینه باربری شهرک باقری

توجه فرمایید که قیمت باربری شهرک شهید باقری بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. توجه فرمایید که قیمت ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

نکات ضروری باربری شهرک شهید باقری

توجه داشته باشید که باربری شهرک باقری جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده نیازمند ضمانت از سمت شرکت باربری میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات باربری شهرک باقری از شرکت مربوطه اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

مشاوره و کارشناس برای باربری شهرک باقری

شماره میتوانید با شماری گیری 09190690048 به کارشناس باربری منطقه 22 تهران متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری شهرک شهید باقری عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به باربری شهرک باقری را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری شهرک شهید باقری

شماره های داخلی :

44296191 - 88410162 - 22855161

شماره همراه :

09190690048

تلفن باربری شهرک باقری به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر ساکن محدوده منطقه 22 و یا نزدیک شهرک باقری هستید، باربری اصولی و قابل اطمینان را برای شما انجام دهد.

برچسب‌ها :
منطقه 19
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد