cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048
دهکده المپیک

همه چیز در مورد باربری دهکده المپیک

باربری دهکده المپیک تهران یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده که به دلیل نزدیک بودن دفتر شرکت برای باربری دهکده، خدمات مربوطه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی باربری المپیک جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان باربری دهکده المپیک تهران را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم.

 

باربری دهکده المپیک تهران

 

خدمات بسته بندی باربری دهکده المپیک

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری دهکده کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به همراه باربری المپیک درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت باربری دهکده المپیک انجام دهند.

 

کارگران باربری دهکده المپیک

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در باربری دهکده حفظ بنماییم. اگر هر شرکت باربری المپیک بخواهد بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

وسایل نقلیه باربری دهکده المپیک

وسایل نقلیه باربری دهکده 3 دسته میباشند :

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری دهکده المپیک یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

هزینه باربری دهکده المپیک

توجه فرمایید که قیمت باربری المپیک بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. همچنین توجه فرمایید که قیمت باربری دهکده المپیک که در زیر ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

نکات ضروری باربری دهکده المپیک

توجه داشته باشید که باربری دهکده جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده نیازمند ضمانت از سمت شرکت باربری میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات باربری دهکده المپیک از شرکت مربوطه اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

مشاوره و کارشناس برای باربری دهکده المپیک

شماره میتوانید با شماری گیری 09190690048 به کارشناس باربری دهکده المپیک تهران متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری دهکده عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به باربری دهکده المپیک را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری دهکده المپیک

شماره های داخلی :

44296191 - 88410162 - 22855161

شماره همراه :

09190690048

تلفن باربری دهکده به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر ساکن منطقه المپیک هستید، باربری اصولی و قابل اطمینان را برای شما انجام دهد.

برچسب‌ها :
منطقه 19
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد