cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048
امانیه

همه چیز در مورد باربری امانیه تهران

باربری امانیه تهران یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده و از آنجایی که امانیه جز مناطق 3 تهران میباشد، باربری در امانیه و خدمات اتوبار این ناحیه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی باربری نزدیک امانیه جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان اتوبار امانیه را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم.

 

فهرست مطالب اتوبار امانیه تهران

 

باربری در امانیه تهران

باربری در امانیه

خدمات باربری امانیه شامل خود نزدیک و تمامی نواحی اطراف آن میباشد، از جمله مدرس، چمران، پل پارک وی و سایر. توجه فرمایید از آنجایی دسترسی هرکدام از محله و نزدیک ها متفاوت میباشد بدین منظور جهت همانگی باربری در امانیه با مجموعه ما تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

در حال حاضر سابقه مجموعه ما برای اتوبار امانیه تهران به مدت 8 سال میرسد که در عرصه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی این نزدیک فعالیت میکند و از همین رو به دلیل سابقه بالای کارگران مجموعه برای این نزدیک، باربری امانیه به صورت اصولی و ایمن برای شما انجام خواهد شد.

 

خدمات بسته بندی باربری امانیه

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری نزدیک امانیه کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به همراه باربری امانیه درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت اتوبار امانیه تهران انجام دهند.

 

اتوبار امانیه

 

کارگران باربری امانیه

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در اتوبار امانیه تهران حفظ بنماییم. اگر هر شرکت باربری امانیه بخواهد بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

شماره باربری امانیه تهران

 

وسایل نقلیه اتوبار امانیه تهران

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- نیسان و وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری امانیه یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

باربری در امانیه

 

هزینه باربری نزدیک امانیه

توجه فرمایید که قیمت باربری امانیه تهران بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. بنابراین هر شرکت باربری امانیه موظف است فقط بر طبق نرخ اتحادیه خدمات اتوبار امانیه را ارائه دهد. قیمت های ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • نیسان و وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

باربری وانت امانیه و نیسان

از آنجایی که سرویس نیسان و وانت این مجموعه بیشتر اوقات از قبل در حال کار میباشد به منظور دریافت سرویس باربری وانت امانیه بهتر است از قبل وقت رزرو نمایید، البته اگر تماس فوری داشته باشید ممکن است تایم ماشین ها آزاد باشد اما پیشنهاد میشود که از روز قبل جهت رزرو باربری وانت امانیه یا نیسان به شماره باربری امانیه 09190690048 تماس بگیرید.

 

هزینه باربری وانت امانیه و نیسان

  • هزینه سرویس باربری نیسان امانیه به ازای هر 2 ساعت 550 تومان
  • سرویس باربری وانت امانیه به ازای هر 2 ساعت 450 میباشد.
  • هزینه کارگران نیز به ازای هر 2 ساعت 200 تومان میباشد

 

شرکت باربری امانیه

توجه داشته باشید که یک شرکت باربری امانیه جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده برای مشتری نیازمند ضمانت میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات اتوبار از شرکت باربری امانیه مربوطه با آنها تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

کارشناس باربری در امانیه

شماره میتوانید با شماری گیری شماره باربری امانیه 09190690048 به کارشناس باربری در امانیه متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری امانیه عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به اتوبار امانیه تهران را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری امانیه

شماره های داخلی :

44296191 - 88410162 - 22855161

شماره همراه :

09190690048

شماره باربری امانیه به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر تحت پوشش سرویس باربری امانیه تهران هستید، باربری اصولی و اتوبار امانیه را با رعایت اصول ایمنی انجام دهد.

برچسب‌ها :
منطقه 19
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد