cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048

نکات مهم اسباب کشی ، بسته بندی و باربری

انگلیسی ها یک ضرب المثل معروفی دارند که می‌گویند ۳ بار اسباب کشی کردن به اندازه یک بار آتش سوزی به شما ضرر می‌زند. اسباب کشی به اندازه ای سخت است که ممکن است حتی  فکر کردن به آن شما را به وحشت بیندازد اما راه فراری از آن نیست. به نظر می‌رسد جمع کردن وسایل قبل و بعد از باربری تمامی ندارد بعد از طی کردن مرحله طاقت فرسای بسته بندی کردن و جا به جایی حالا نوبت به باز کردن وسایل و چیدمان آن ها می رسد .

اصول اسباب کشی و باربری

1. چندین روز قبل از اسباب کشی و باربری به دنبال تهیه کردن کارتن‌های مناسب باشید بهتر است وسایل سنگین و البته کوچک را در کارتن های کوچک و وسایل سبک و البته بزرگ را در کارتن‌های بزرگ قرار دهید چرا که با این کار حمل و نقل وسایل راحت تر خواهد بود.

2. پیشنهاد ما این است که در زمان بسته بندی وسایل ، نام وسایل و محل قرار گرفتن آن ها بر روی تمام جعبه ها نوشته شود .

3. برای هر قسمت از خانه یک مسئول تعیین کنید تا باربری سریعتر انجام شود.

4. اگر شما قصد دارید به تنهایی اسباب کشی انجام دهید بدون اینکه کسی کمک شما باشد بهتر است ابتدا وسابل یک قسمت را بسته بندی کرده و سپس به سراغ قسمت‌های دیگر بروید چرا که این کار از سردرگمی شما جلوگیری می‌کند.

5. در زمان اساب کشی بهتر است شخصی را در مکان جدید قرار دهید تا محل های خانه را به کارگرها نشان دهد تا آن ها بتوانند بر اساس محل قرار گرفتن وسایل که بر روی جعبه ها نوشته شده است هر جعبه را در محل خود قرار دهند .

6 .وسایلی را که مربوط به انباری است در همان جا قرار دهید تا بعدا در فرصتی مناسب در آنجا چیده شوند.

7. چیدن وسایل آشپز خانه در اولویت است بهتر است این کار به مادر خانه سپرده شود چرا که نتیجه مطلوب تری حاصل می گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد