cancel
شماره های تماس : 34345800 (026) 34345900 (026) 09190690048
فردیس

همه چیز در مورد باربری در فردیس کرج

باربری فردیس کرج یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده و از آنجایی که فردیس جز مناطق مهم کرج میباشد، باربری در فردیس کرج و خدمات اتوبار این ناحیه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی که باربری فردیس جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان اتوبار فردیس کرج را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم. همچنین توجه داشته باشید که مجموعه ما برای باربری فردیس کرج دارای ضمانت نامه کتبی اتحادیه باربری میباشد.

از دیگر سرویس های این منطقه باربری فردیس فلکه پنجم ، باربری فردیس سه راه حافظیه و باربری فردیس اهری میباشند.

 

فهرست مطالب اتوبار فردیس

 

باربری در فردیس کرج

باربری در فردیس کرج

خدمات باربری فردیس کرج شامل خود منطقه و تمامی نواحی اطراف آن میباشد. توجه فرمایید از آنجایی دسترسی هرکدام از محله و خیابان ها متفاوت میباشد بدین منظور جهت همانگی باربری در فردیس با مجموعه ما تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم صورت گیرد. از دیگر سرویس های این منطقه باربری فردیس فلکه پنجم ، باربری فردیس سه راه حافظیه و باربری فردیس اهری میباشند.

در حال حاضر سابقه مجموعه ما برای اتوبار فردیس کرج به مدت 6 سال میرسد که در عرصه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی این منطقه فعالیت میکند و از همین رو به دلیل سابقه بالای کارگران مجموعه برای این منطقه، باربری فردیس با رعابت نکات اصولی و ایمنی برای شما انجام خواهد شد. همچنین تاکید میشود که با شماره باربری فردیس 09190690048 تماس گرفته تا تمامی نکات و اطلاعات اتوبار فردیس کرج در اختیار شما قرار گیرد.

 

باربری فردیس اهری

خیابان اهری در محله شهرک ارم کرج واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه سوخت خلیج فارس و انبار دی جی کالا کرج قرار دارد و از همین رو باربری فردیس اهری از سرویس های مهم این منطقه میباشد. باربری فردیس اهری یکی از سرویس های هفتگی این مجموعه میباشد که به صورت شبانه روزی نیز ارائه میشود.

 

باربری فردیس فلکه پنجم

فلکه پنجم فردیس در میدان جمهوری اسلامی واقع شده است. این مکان یکی از هفت میدان در محله فردیس می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار طلای البرز قرار دارد. سرویس باربری فردیس فلکه پنجم مانند باربری فردیس اهری از سرویس های هفتگی این مجموعه میباشد. در صورتی که خواستار باربری فردیس فلکه پنجم هستید لطفا پس از تماس عبارت فلکه پنجم را عنوان کنید.

 

باربری فردیس سه راه حافظیه

حافظیه در استان البرز و در محدوده‌ی شمالی فردیس واقع شده است. این محله از شمال با خیابان سعدی، از شرق با خیابان چهل و هشت دستگاه، از جنوب با خیابان امام حسن، خیابان امام خمینی و از غرب با بلوار بهاران غربی محدود شده است.همچنین سرویس باربری فردیس سه راه حافظیه از سرویس های شبانه روزی این مجموعه میباشد.

 

خدمات بسته بندی باربری فردیس

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری در فردیس کرج کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به همراه باربری فردیس درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت اتوبار فردیس انجام دهند.

همچنین از دیگر فواید خدمات بسته بندی برای باربری فردیس کرج استفاده از کارتن های با کیفیت با استاندارد بالا و صرفه جویی در تهیه کارتن میباشد بدین صورت که کارکنان ما با انواع سایز های کارتن وارد محل شده و بسته به نوع نیاز و حجم اثاثیه، تعداد کارتن ها تعیین میشود. به عوان مثال اگر برای باربری فردیس کرج بخواهید 30 عدد کارتن تهیه نمایید شاید با خدمات بسته بندی این تعداد به 20 عدد برسد.

 

اتوبار فردیس کرج

 

کارگران باربری فردیس

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در اتوبار فردیس کرج حفظ بنماییم. اگر باربری های فردیس کرج بخواهند بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

کارگر باید وظیفه شناس و دارای شعور اخلاقی باشد، حتی زمانی که اشتباهی از سوی کارگر رخ داد باید شجاعت پذیرش و اعتراف داشته باشد چراکه نارضاتی مشتری یعنی کاهش محبوبیت شرکت مربوطه برای باربری فردیس که به مرور زمان موجب از بین رفتن آن مجموعه میشود.

 

شماره باربری فردیس کرج

 

وسایل نقلیه اتوبار فردیس کرج

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- نیسان و وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری فردیس کرج یکی از موارد انتخاب میشود.

کامیون و کامیونت های مجموعه ما همگی ایسوزو و بنز هستند و همگی هر چند روز یک بار سرویس میشوند، به همین طریق همیشه سعی کرده ایم نه تنها در اسباب کشی و بسته بندی باربری فردیس نکات ایمنی رعایت شود بلکه جابجایی و وسایل نقلیه نیز همیشه تحت نظارت و رسیدگی بوده است.

 

باربری در فردیس کرج

 

هزینه باربری در فردیس کرج

توجه فرمایید که قیمت باربری فردیس کرج بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. بنابراین باربری های فردیس موظف هستند فقط بر طبق نرخ اتحادیه خدمات اتوبار فردیس را ارائه دهد. قیمت های ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • نیسان و وانت 450 تا 600 متغیر
  • کارگر 300 تا 400 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

همچنین فریب قیمت پایین را از هیچ گونه باربری های فردیس نخورید چرا که یک ترفند جذب مشتری برای اتوبار فردیس میباشد که با قیمت واقعی که از شما در انتهای کار میگیرند یکسان نخواهد بود.

 

باربری های فردیس

توجه داشته باشید که یک شرکت باربری فردیس کرج جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده برای مشتری نیازمند ضمانت میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات اتوبار از باربری های فردیس با آنها تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

باربری های فردیس باید حتما دارای دفتر کاری باشند، از گرفتن هرگونه خدمات باربری از هر شرکتی که دارای یک آدرس ثابت نمی باشد دوری کنید.

 

کارشناس باربری در فردیس

شما میتوانید با شماری گیری شماره باربری فردیس 09190690048 به کارشناس ما متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری فردیس کرج عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به اتوبار فردیس را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری فردیس

شماره های داخلی :

026-34345900 - 026-34345800

شماره همراه :

09190690048

شماره باربری فردیس به منظور خدمات بسته بندی :

026-34345900

امتیاز کاربران : 4.6 و تعداد رای : 126
به سرویس ما برای باربری فردیس امتیاز دهید
برچسب‌ها :
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد