cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048

همه چیز در مورد اتوبار غرب تهران

باربری غرب تهران یکی دیگر از سرویس های تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده و از آنجایی که دفتر این مجموعه واقع در غرب تهران میباشد، اتوبار غرب تهران این ناحیه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی خدمات اسباب کشی غرب تهران جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان اتوبار غرب تهران را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم.

 

فهرست مطالب اتوبار غرب تهران

 

مناطق باربری غرب تهران

خدمات باربری غرب تهران شامل تمامی مناطق و نواحی اطراف آن میباشد. در حال حاضر سابقه مجموعه ما به مدت 12 سال میرسد که در عرصه اسباب کشی غرب تهران فعالیت میکند و از همین رو به دلیل سابقه بالای کارگران مجموعه برای این منطقه، باربری غرب تهران به صورت اصولی و ایمن برای شما انجام خواهد شد.

تیموری, صادقیه, گیشا, مرزداران, شهرک غرب, سعادت آباد, ستارخان, طرشت, شهرآرا, شهرک ژاندارمری, تهران ویلا, برق آلستوم, توحید, نیایش, بهبودی, کوی نصر, میدان کاج, خیابان سرو, بلوار فرهنگ, بلوار دادمان, فلامک شمالی, شهرک بوعلی, کوی فراز, بلوار پیام, ایوانک, شهرک پاسارگاد, بام تهران, سلسبيل, شهرک آزمایش, دریان نو، شهرک باقری, دهکده المپیک, شهرک راه آهن, شهرک شریف, گلستان غربی, گلستان شرقی, چیتگر, پیکان شهر, زیبادشت بالا, زیبادشت پایین, شهرک آتی ساز, شهرک دژبان, شهرک نگین

همچنین اگر منطقه یا محله مورد شما در لیست بالا نبود میتوانید بدون هیچ نگرانی با مجموعه ما تماس گرفته و هماهنگی لازم را جهت اتوبار غرب تهران انجام دهید.

 

خدمات بسته بندی اتوبار غرب تهران

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای حمل اثاثیه غرب تهران کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را برای اسباب کشی غرب تهران درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت باربری غرب تهران انجام دهند.

 

بهترین باربری غرب تهران

 

کارگر اسباب کشی غرب تهران

شما همچنین میتوانید در صورتی که فقط کارگر نیاز دارید و احتیاجی به وسیله نقلیه باربری ندارید با مجموعه ما تماس گرفته تا درخواست کارگر اسباب کشی غرب تهران را عنوان و به محل مورد نظر شما کارگر اعزام بشود.

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در باربری غرب تهران حفظ بنماییم. اگر هر کارگر باربری غرب تهران بخواهد بدون قوانین و ضوابط کار بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

کارگر باربری غرب تهران

 

وسایل نقلیه اتوبار و باربری

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- نیسان و وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری غرب تهران یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

باربری غرب تهران به شهرستان

 

قیمت اتوبار غرب تهران

توجه فرمایید که قیمت اتوبار غرب تهران بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. بنابراین هر شرکت اتوبار غرب تهران موظف است فقط بر طبق نرخ اتحادیه خدمات حمل اثاثیه غرب تهران را ارائه دهد. قیمت های ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • نیسان و وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

باربری غرب تهران نیسان و وانت

از آنجایی که سرویس نیسان و وانت این مجموعه بیشتر اوقات از قبل در حال کار میباشد به منظور دریافت سرویس باربری غرب تهران نیسان بهتر است از قبل وقت رزرو نمایید، البته اگر تماس فوری داشته باشید ممکن است تایم ماشین ها آزاد باشد اما پیشنهاد میشود که از روز قبل جهت رزرو باربری غرب تهران وانت یا نیسان تماس حاصل نمایید

 

قیمت اتوبار غرب تهران برای نیسان و وانت

  • هزینه سرویس باربری غرب تهران نیسان به ازای هر 2 ساعت 550 تومان
  • سرویس باربری غرب تهران وانت به ازای هر 2 ساعت 450 میباشد.
  • هزینه کارگران باربری غرب تهران نیسان نیز به ازای هر 2 ساعت 200 تومان میباشد

 

باربری غرب تهران به شهرستان

همچنین در صورتی که درخواست باربری غرب تهران به شهرستان را دارید میتوانید با باربری پاسارگاد تماس بگیرید تا نکات و توضیحات لازم در اختیار شما قرار گیرد، همچنین توجه داشته باشید که هرگونه سرویس باربری غرب تهران به شهرستان نیازمند بارنامه و بیمه نامه میباشد که شرکت باربری پاسارگاد آن را به شما ارائه خواهد داد.

 

نکته ضروری اتوبار غرب تهران

در حال حاضر شرکت های باربری زیادی با عنوان بهترین اتوبار غرب تهران و یا بهترین باربری غرب تهران در حال فعالیت هستند، اما امروزه همه ما می دانیم که شعار دادن راحت تر از عمل کردن است و مردم خوشبختانه دیگر توجهی به شعار بهترین باربری غرب تهران را ندارند و اولویت آنها درست کار بودن شرکت باربری مورد نظر است و نه شعار.

توجه داشته باشید که هر شرکت باربری غرب تهران جهت اطمینان و آسوده خاطر شدن مشتری باید قبل از هر چیز در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات باربری غرب تهران از شرکت مربوطه اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

مشاوره و کارشناس باربری

شماره میتوانید با شماری گیری 09190690048 به کارشناس باربری غرب تهران متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت اتوبار غرب تهران مطرح کنید تا تمامی اطلاعات در اختیار شما قرار گیرد.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به باربری غرب تهران را برای شما ارائه دهد.

نکته مهم : در صورتی که خواستار باربری غرب تهران به شهرستان هستید حتما با کارشناس تماس بگیرید.

 

شماره باربری غرب تهران

شماره های داخلی :

44266847 - 88477045 - 22128639

شماره همراه :

09190690048

شماره اتوبار غرب تهران به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر تحت پوشش سرویس اسباب کشی غرب تهران هستید، باربری اصولی را با رعایت نکات ایمنی انجام دهد.

سوالات متداول اتوبار غرب تهران
برای اسباب کشی و باربری غرب تهران چه امکاناتی می‌توانم داشته باشم ؟

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود برای اتوبار غرب تهران، تعداد کارگران ، نوع وسیله نقلیه برای جابجایی اسباب ، درخواست بسته بندی و ساعت اسباب کشی را مشخص کرده تا توانسته باشید، ضرورت ها و نیازهای خود را با کارکنان باربری پاسارگاد در میان بگذارید.

امکانات و زمان کافی برای بسته بندی لوازم ندارم

از آنجایی که بسیاری از مردم برای باربری، به امکانات بسته بندی دسترسی ندارند و یا حتی حوصله و وقت این کار را ندارند، باربری پاسارگاد تصمیم گرفت که برای باربری غرب تهران خدماتی را با عنوان بسته بندی معرفی نماید تا مشتریان ترسی از اسباب کشی نداشته باشند و کار را به خدمات باربری واگذار نمایند.

خدمات بسته بندی باربری غرب تهران به چه صورت می‌باشد ؟

کارکنان مجموعه ما با انواع کارتن‌ها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه می‌شوند و هر لوازمی از منزلتان که احتیاج به بسته بندی دارد را به صورت اصولی بسته بندی کرده تا دیگر نگران صدمه و آسیب رسیدن به اسباب خود در حین اتوبار غرب تهران را نداشته باشید.

آیا می‌توانم برای لوازم سنگین مانند گاوصندوق هم درخواست باربری داشته باشم ؟

یکی از تجربه ها و تسلطی که به مرور زمان برای کارکنان ما فراهم شده است، حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند گاوصندوق ، پیانو ، یخچال ساید بای ساید و ... بوده که می‌توانید برای اینگونه وسایل هم خدمات باربری غرب تهران را از ما داشته باشید.

چگونه به باربری شما از لحاظ کیفیت و وضعیت کارگران اطمینان داشته باشم ؟

ما همواره بر این تاکید داریم که ادعای بهترین بودن در باربری غرب تهران را نداریم و شعارهای تبلیغاتی و دروغین هم نمی‌دهیم اما همواره سعی کرده ایم در تیم باربری پاسارگاد افرادی را استخدام کنیم که از لحاظ اخلاقی و تسلط به کار در درجه بالایی قرار داشته باشند چراکه این مسئله کاری تیمی را تقویت و رضایت مشتری را کسب می‌نماید.

مهمترین اساس و باور شما در ارائه خدمات باربری چیست ؟

از نظر ما اخلاق مهمترین نکته وجودی هر کاری می‌باشد حتی حرفه ای ترین خدمات هم در هر زمینه ای بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد، ما همواره به کارکنان خود توصیه می‌کنیم که بهترین رفتار و خوش برخوردی را در طول اتوبار غرب تهران به مشتریان عزیز نشان دهند چرا که همین رفتارها، دوستی ها و ارتباطات کاری را افزایش می‌دهد.

احتیاج به خدمات اتوبار غرب تهران برای شرکت دارم

از دیگر خدمات ما ارائه باربری سریع و اصولی برای انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد و شما می‌توانید بدین منظور با باربری پاسارگاد تماس حاصل نموده تا اطلاعات تکمیلی در مورد باربری و اتوبار وسایل شرکت را با ما درمیان بگذارید.

آیا امکان درخواست باربری غرب تهران در ساعات شب و نیمه شب هم وجود دارد؟

بله، باربری پاسارگاد خدمات باربری غرب تهران در تهران را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد و بدین منظور بعضی از کارکنان ما مخصوص شیفت شب هستند تا آماده ارائه خدمات در ساعات شب و نیمه شب باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد